Persbericht: Het Rooster lanceert Kantoorrooster

Door Minke Thieme 4 juni

Bedrijven onderzoeken op dit moment hoe de kantoorlocaties praktisch ingericht kunnen worden met het oog op de anderhalvemeterregels. Op de meeste kantoren is er te weinig ruimte om met z’n allen tegelijkertijd aanwezig te zijn. Het reguleren van het aantal mensen op kantoor is dus een nodige aanvulling op deze maatregelen.

Het Rooster lanceert Kantoorrooster. Kantoorrooster maakt het inzichtelijk wie wanneer op kantoor is en is geweest.

Wie is wanneer op kantoor en wie werkt thuis?

Met Kantoorrooster geven medewerkers online aan wanneer ze op kantoor willen komen, en op welke locatie. In het online rooster zien zij meteen welke plekken bezet zijn en waar nog ruimte is.

Het aantal beschikbare plekken is gemaximeerd om de anderhalve meter afstand te kunnen waarborgen. Is een dag(deel) vol? Dan wordt er een ander moment gekozen om op kantoor te werken. Zo komt men niet voor niets naar kantoor en is er altijd vanuit huis een volledig overzicht.

Contactonderzoek

Ondanks alle voorzorgsmaatregelen is een besmetting met het coronavirus nooit 100% te voorkomen. Daarom heeft Kantoorrooster een overzichtelijke contactrapportage, waarmee meteen duidelijk wordt wie met diegene in contact is geweest. Hiermee wordt de GGD geholpen bij het contactonderzoek wanneer dat nodig blijkt.

Ontdek of Kantoorrooster.nl ook voor jou de oplossing is. Neem contact op en we helpen je verder!

 

Vakantieplanning versus personeelsplanning

Door Madelon Lucas 23 april

Verder lezen