Nog even en het thuiswerkadvies is echt verleden tijd.

Door Pascal Dijkman 16 september

Thuiswerken als het kan, op het werk wanneer het nodig is.
Dit is ‘m geworden. Voorlopig.
Een subtiel verschil met thuiswerken tenzij het echt niet anders kan.
Nog even en het thuiswerkadvies is echt verleden tijd.

Hoewel wij verwachten dat “Hybride” werken het “Nieuwe werken” is en het thuiswerken een blijvertje is, zullen veel mensen weer vaker op kantoor gaan werken. We willen echt wel weer naar kantoor. Lees maar…

Wat als de kantoren weer open gaan?

Ook vaker naar kantoor omdat er nog steeds veel kantoren gewoonweg dicht zijn en dicht blijven zolang dit advies van kracht is. Van niemand op kantoor naar weer werken op kantoor. Dat moet je goed regelen.

Want..

Hoeveel mensen komen er dan naar kantoor? En wanneer? Welke dagen komen die mensen?

Hoeveel werkplekken heb je nodig? Komen ze wel om te werken of alleen om te overleggen?

Wat heb je nu echt nodig?

Je hebt genoeg plekken nodig maar ook niet te veel. En gaat dat initiële aantal gebruikte werkplekken toenemen of juist afnemen na verloop van tijd?

Allemaal vragen die het liefst van tevoren wil kunnen beantwoorden en niet achteraf. Of in ieder geval op basis van de juiste data en argumenten.

Het Rooster helpt graag

Wij kregen een vraag van één van onze Kantoorrooster klanten. Of wij een overzicht kunnen verzorgen van het aantal ingeroosterde werkplekken per dag/week.

Nu het thuiswerkadvies bijna verleden tijd is willen zij weten op welke dag welke capaciteit nodig is. Zo hebben zij de juiste informatie om keuzes te maken. Om het kantoor optimaal in te richten. Ook hier geldt; meten is weten,  data is key!

Ook dat maakt het werken met Het Rooster een feest.

Wij gaan dat overzicht natuurlijk voor ze maken. Omdat het handig is. Voor elke organisatie.

Gewoon in de applicatie. Zodat ze er zelf mee aan de slag kunnen. Zij zorgen voor de data door hun mensen zichzelf te laten inroosteren wanneer ze op kantoor komen werken. Wij zorgen dat deze data verwerkt wordt in een handig overzicht.

Meer overzicht

Weten wie wanneer hoe vaak op kantoor heeft gewerkt? Ook daar hebben we een overzicht voor. Handig wanneer je wil weten of je nu een thuiswerkvergoeding wil uitkeren of een reiskostenvergoeding.

 

Heb jij ook stuurinformatie nodig voor het “Nieuwe Werken”? We helpen je graag!

We gaan weer naar kantoor

Door Pascal Dijkman 7 oktober

Verder lezen