Onze klanten

over Het Rooster
 en inspirerende blogs

Een gelukkige vrijwilliger telt voor twee

Wat is belangrijker dan vrijwilligers werven? Juist: zorgen dat ze bij je blijven. Vier tips om dat beter voor elkaar te krijgen.

Lees meer

Zelfroosteren: vrijheid én verantwoordelijkheid

Drie tips om zelfroosteren op hoofdlijnen te sturen:

Lees meer

Waar gaat het nou om?

Waarom doen je mensen wat ze doen?

Vraag jezelf eens af: waarom zetten je vrijwilligers en medewerkers zich specifiek voor jouw organisatie in? Komen ze om zich vrijwillig in een restaurant voor daklozen in te zetten? Familieleden die mantelzorgtaken op zich nemen? Zijn het de leden van je vereniging die de kantine bemensen? Wat is er voor hen te halen? Oftewel: waarom doen je vrijwilligers en je medewerkers wat ze doen?

Lees meer

Onbeperkt gebruikersaccounts

HetRooster.nl heeft geen limiet op het aantal gebruikersaccounts, en dat is heel bewust. We hebben daar twee hele goede redenen voor

Lees meer

Stuur niet teveel mail – en ook niet te weinig

Het is verleidelijk om je medewerkers veel en vaak op de hoogte te houden van wat er speelt in je organisatie. Vier tips om te zorgen dat je mail beter gelezen wordt.

Lees meer

Hoe richt je een rooster in?

‘Even het rooster maken’. Het klinkt zo makkelijk, en toch is het lastiger dan het lijkt. Drie tips om het makkelijker te maken:

Lees meer