Onze klanten
over Het Rooster
en inspirerende blogs
Philips Museum: “De goede service en technische ondersteuning zijn voor ons een grote pre.”
“Soms bedenken we iets wat heel fijn zou zijn… en dat blijkt dan al te kunnen”, vertelt Martine Verheul van het Philips Museum ons. Wat zij nog meer te vertellen had over haar ervaring met Het Rooster, lees je in het interview wat we met haar hadden.
Lees meerAlgemene Bond Uitzendondernemingen: “Werken met Kantoorrooster is transparant en simpel.”
De Algemene Bond Uitzendondernemingen blijft Kantoorrooster ook na Corona gebruiken. Waarom? Dat lees je in het interview met Jolanda Maes-Catto van ABU.
Lees meerHet Rooster gaat op tournee!
Het Rooster gaat op tournee! Nee we zijn geen boyband gestart. Dat gaan we niemand aandoen. Zou ook allesbehalve goede…
Lees meerWe gaan weer naar kantoor
Weg anderhalve meter. Weg filevrije wegen. Zoals voorspeld gaan we weer graag naar kantoor nu het weer kan en mag….
Lees meerNog even en het thuiswerkadvies is echt verleden tijd.
Thuiswerken als het kan, op het werk wanneer het nodig is. Dit is ‘m geworden. Voorlopig. Een subtiel verschil met…
Lees meerHet AmandiHuis: “Er is geen ander roostersysteem dat zo veel mogelijkheden biedt!”
“Het mooie van dit systeem is dat het enerzijds een administratie is en anderzijds is het natuurlijk het rooster. Maar het is ook nog een goedwerkend communicatiesysteem naar de vrijwilligers toe.” Meer weten over de ervaring van Lonneke en Conny van het AmandiHuis? Lees dan snel verder!
Lees meerOnbeperkt aantal vakantiedagen een goed idee?
Laatst las ik een LinkedIn bericht waarin iemand aangaf onbeperkt aantal vakantiedagen te hebben in zijn contract. Mooi staaltje vrijheid…
Lees meerMondkapjes af en niet langer thuiswerken.. Of toch wel?
Vanaf zaterdag 26 juni verdwijnt de mondkapjesplicht en vervalt ook het advies om thuis te werken. Wat fijn! Vooral dat…
Lees meerHilversumsche Golf Club: “Het rooster is veel meer zelfservice geworden!”
‘Door het werken met Het Rooster is het roosteren veel meer zelfservice geworden”, vertelt Barbara Vehmeijer van de Hilversumsche Golf Club. Overzichtelijker, duidelijker én makkelijker. Meer weten over de ervaring van Barbara? Lees dan snel verder!
Lees meerCommuniceren met vrijwilligers (op afstand), hoe doe je dat efficient?
Vrijwilligers zitten vaak niet in de communicatiesystemen die een organisatie gebruikt. Dat is niet nodig, niet handig of simpelweg niet…
Lees meer